Zadání: vytvořte značku, která nenásilně propojí více samostatných restauračních provozů. Sjednoťte systém zadávání marketingových a provozních aktivit – zjednodušte tak každodenní život managerům restaurací. Vytvořte webové prezentace všech provozů tak, aby se mohly administrovat z jednoho místa. Ok, jdeme na to:
Brand postavený na chuti
Společným jmenovatelem všech dotčených restaurací není nic jiného než kvalitní gastronomie. Proč tedy naming značky nepostavit na skvělé chuti? A co když je každá chuť jiná? Kolik chutí vlastně Brno může mít?
Jakmile jsme si s příběhem kolem „chutí“ začali takto hrát, bylo jasné, že jdeme správnou cestou. Dali jsme tedy vzniknout značce „100 chutí Brna“, resp. „100 chutí“. Z názvu vznikl logotyp, z loga vizuální styl webu. Web tvoří průvodce jednotlivými chutěmi (provozy) a zároveň je společnou blogovací platformou pro všechny restaurace v síti.
Aplikace značky na další produkty a služby
Hned zčerstva jsme si ověřili, jak bude práce se značkou efektivní – vzápětí totiž vznikl požadavek na vytvoření designu pro službu cateringu, který je v rámci restaurací provozován.
WordPress Multisite – správa 15 webů z jednoho místa
Nyní přichází opravdová výzva – vytvořit web pro každou jednotlivou restauraci. Na jedné šabloně, se společnými prvky, se správou z jednoho místa, ale i pro každý web zvlášť. Požadavek je na jednoduchou administraci nejen obsahu, ale i grafických prvků. Řešení se jmenuje WordPress Multisite a správa uživatelských rolí. Vyzkoušeno, ověřeno, spuštěno!
Pokročilé funkce pro manažery restaurací
Webové stránky jednotlivých restaurací nejsou jen hezkou výlohou, ale reálně pomáhají manažerům s jejich každodenními aktivitami. V administraci webu si připravují týdenní menu – to se zobrazuje uživatelům na webu, jedním tlačítkem sdílí na sociálních sítích ve formě obrázku, nebo exportuje pro tisk jako pdf soubor v požadovaných rozměrech.
Kam s tím dál?
Každá značka se musí rozvíjet a růst. Navrhli jsme proto možné další varianty použití, tak třeba se i na ně někdy dostane.
Děkujeme za pozornost
Realizace: 2019 | Klient: Tripoli recent, s.r.o.
Zhotovení: Ivo Macek (idea, branding), Bedřich Marek (vizuální styl, webdesign), Martin Píštěk (web development)
Spolupráce: Jitka Kitner (Copywriting)
Odkazy: www.100chuti.com