Branding a weby pro síť brněnských restaurací

Zadání: vytvořte značku, která nenásilně propojí více samostatných restauračních provozů. Sjednoťte systém zadávání marketingových a provozních aktivit – zjednodušte tak každodenní život managerům restaurací. Vytvořte webové prezentace všech provozů tak, aby se mohly administrovat z jednoho místa. Ok, jdeme na to:

Brand postavený na chuti

Společným jmenovatelem všech dotčených restaurací není nic jiného než kvalitní gastronomie. Proč tedy naming značky nepostavit na skvělé chuti? A co když je každá chuť jiná? Kolik chutí vlastně Brno může mít?

Jakmile jsme si s příběhem kolem „chutí“ začali takto hrát, bylo jasné, že jdeme správnou cestou. Dali jsme tedy vzniknout značce „100 chutí Brna“, resp. „100 chutí“. Z názvu vznikl logotyp, z loga vizuální styl webu. Web tvoří průvodce jednotlivými chutěmi (provozy) a zároveň je společnou blogovací platformou pro všechny restaurace v síti.

Aplikace značky na další produkty a služby

Hned zčerstva jsme si ověřili, jak bude práce se značkou efektivní – vzápětí totiž vznikl požadavek na vytvoření designu pro službu cateringu, který je v rámci restaurací provozován.

WordPress Multisite – správa 15 webů z jednoho místa

Nyní přichází opravdová výzva – vytvořit web pro každou jednotlivou restauraci. Na jedné šabloně, se společnými prvky, se správou z jednoho místa, ale i pro každý web zvlášť. Požadavek je na jednoduchou administraci nejen obsahu, ale i grafických prvků. Řešení se jmenuje WordPress Multisitespráva uživatelských rolí. Vyzkoušeno, ověřeno, spuštěno!

Pokročilé funkce pro manažery restaurací

Webové stránky jednotlivých restaurací nejsou jen hezkou výlohou, ale reálně pomáhají manažerům s jejich každodenními aktivitami. V administraci webu si připravují týdenní menu – to se zobrazuje uživatelům na webu, jedním tlačítkem sdílí na sociálních sítích ve formě obrázku, nebo exportuje pro tisk jako pdf soubor v požadovaných rozměrech.

Kam s tím dál?

Každá značka se musí rozvíjet a růst. Navrhli jsme proto možné další varianty použití, tak třeba se i na ně někdy dostane.

Děkujeme za pozornost

Realizace: 2019 | Klient: Tripoli recent, s.r.o.
Zhotovení: Ivo Macek (idea, branding), Bedřich Marek (vizuální styl, webdesign), Martin Píštěk (web development)
Spolupráce: Jitka Kitner (Copywriting)

Odkazy: www.100chuti.com

Další projekty