Vizuální identita prezentace brněnských univerzit v zahraničí
Studenti všech zemí, přijeďte do Brna!
Představujeme vizuální styl projektu, který prezentuje anglické studijní programy třech brněnských univerzit na jednom místě. Podmínkou zadavatele bylo, aby styl grafiky byl univerzální pro různé účely a vnímali jej pozitivně zájemci o studium z různých regionů: z Asie, Afriky i Jižní Ameriky.
Vytvořili jsme sadu grafických prvků, které se dají flexibilně používat napříč online i offline komunikací. Vyšli jsme z obecné barevnosti univerzit, barvám přiřadili symboliku a využili abstraktních motivů, odkazujících na funkcionalismus i folklor. Vše jsme zarovnali do mřížky a nastavili pravidla použití. Výsledkem je manuál jednotného vizuálního stylu.
Použití vizuálního stylu v praxi
Grafický styl jsme dále rozpracovali a ověřili, že může dobře fungovat napříč různými aplikacemi.
Plakát
Brožura – obálka a vnitřní dvoustrana
Obálky brožur – ukázka variability barevností
Vizitky, e-mail podpis
Prezentace PowerPoint
Hlavní strana webu
Děkujeme za pozornost
Realizace: 2020 | Klient: Liquid Design Zhotovení: Ivo Macek (Idea, Art direction), Bedřich Marek (Branding, grafické zpracování)
Zadání: vytvořte značku, která nenásilně propojí více samostatných restauračních provozů. Sjednoťte systém zadávání marketingových a provozních aktivit – zjednodušte tak každodenní život managerům restaurací. Vytvořte webové prezentace všech provozů tak, aby se mohly administrovat z jednoho místa. Ok, jdeme na to:
Brand postavený na chuti
Společným jmenovatelem všech dotčených restaurací není nic jiného než kvalitní gastronomie. Proč tedy naming značky nepostavit na skvělé chuti? A co když je každá chuť jiná? Kolik chutí vlastně Brno může mít?
Jakmile jsme si s příběhem kolem „chutí“ začali takto hrát, bylo jasné, že jdeme správnou cestou. Dali jsme tedy vzniknout značce „100 chutí Brna“, resp. „100 chutí“. Z názvu vznikl logotyp, z loga vizuální styl webu. Web tvoří průvodce jednotlivými chutěmi (provozy) a zároveň je společnou blogovací platformou pro všechny restaurace v síti.
Aplikace značky na další produkty a služby
Hned zčerstva jsme si ověřili, jak bude práce se značkou efektivní – vzápětí totiž vznikl požadavek na vytvoření designu pro službu cateringu, který je v rámci restaurací provozován.
WordPress Multisite – správa 15 webů z jednoho místa
Nyní přichází opravdová výzva – vytvořit web pro každou jednotlivou restauraci. Na jedné šabloně, se společnými prvky, se správou z jednoho místa, ale i pro každý web zvlášť. Požadavek je na jednoduchou administraci nejen obsahu, ale i grafických prvků. Řešení se jmenuje WordPress Multisite a správa uživatelských rolí. Vyzkoušeno, ověřeno, spuštěno!
Pokročilé funkce pro manažery restaurací
Webové stránky jednotlivých restaurací nejsou jen hezkou výlohou, ale reálně pomáhají manažerům s jejich každodenními aktivitami. V administraci webu si připravují týdenní menu – to se zobrazuje uživatelům na webu, jedním tlačítkem sdílí na sociálních sítích ve formě obrázku, nebo exportuje pro tisk jako pdf soubor v požadovaných rozměrech.
Kam s tím dál?
Každá značka se musí rozvíjet a růst. Navrhli jsme proto možné další varianty použití, tak třeba se i na ně někdy dostane.
Děkujeme za pozornost
Realizace: 2019 | Klient: Tripoli recent, s.r.o. Zhotovení: Ivo Macek (idea, branding), Bedřich Marek (vizuální styl, webdesign), Martin Píštěk (web development) Spolupráce: Jitka Kitner (Copywriting)
Znáte Lemura? Ne? Pak asi nemáte děti školkou/školou povinné. Těmto šikovným instruktorům se podařilo rozjet skvělý koncept sportovních aktivit pro děti, který se neustále rozrůstá. A my jsme od začátku u toho!
Veselý, hravý, neustále v pohybu. Takový je Lemur a tak ho máme rádi.
Lemur je neúnavný nezmar. Spolu s tím, jak roste, přibývá i nejrůznějších materiálů. Od brožurek a rollupů přes aplikace na oblečení až po potisk lyží. Go Lemur, go!
Bamboolik je výrobce ekologického zboží. Rozkaz zněl jasně: Chceme být moderní a čistí, připravení na zahraniční trhy. Tapíra jsme tedy transformovali do multifunkční podoby, odpovídající současným potřebám loga. Navrhli typografii a celkový vizuální styl.
Ekologie, udržitelný rozvoj, moderní ekologická domácnost. Specifická tyrkysová barva je základ, podpořen plnými i jemnějšími odstíny doplňkových barev.
Každý produkt potřebuje vysvětlivky. Tentokrát jsme to vzali vizuálně.
Součástí projektu byl kompletní redesign e-shopu:
Plakáty pro použití na veletrzích:
Tomuto malému spolku jsme navrhli vizuální styl, trochu hravý a trochu seriózní. A dali jsme dohromady web, kde se kromě základních informací mohou členové přihlašovat a sdílet „secret“ zdroje. To celé samozřejmě dvojjazyčně!
Vědci. Sociologové. Přednášky, výzkumy, výstupy. Spousta výrazů, kterým rozumí jen zasvěcení. Musí to tak vždy být, nebo to jde udělat i poutavěji?
Na vědecký projekt na téma „imigranti v médiích“ jsme se podívali očima běžných uživatelů. Vypíchli jsme, co nám přišlo zajímavé a zapracovali do headlinů. Vytvořili jsme unikátní vizuální styl. Sestavili kompletní web na WordPressu, pomohli s nastavením marketingových kanálů a vyslali projekt do světa – konkrétně do Švýcarska.
SolidVision a její dceřinné firmy poskytují komplexní CAD/CAM a 3D Scan řešení. My jsme jejich partnerem pro zpracování grafických materiálů.
Květnice je kopec, pod kterým se vaří skvělé pivo. My jsme této značce vdechli kulturnější vizuální výraz – přece jen už se nevaří v garáži, tak ať to má říz!
Nízkonákladové PET lahve nepatří mezi ten nejkrásnější obalový materiál, i tak si ale zaslouží trochu toho ušlechtilého designového zacházení.
Vývoj, oděvní družstvo s výrobou v srdci ČR, vyrábí kvalitní obleky. Spolupracujeme na vizuální podobě prezentace značky a podílíme se na kreativě online i offline kampaní.
Kromě pravidelných kampaní na sociálních sítích jsme navrhli a vytvořili firemní webové stránky. Jak jinak než na WordPress.