Zadání: vytvořte značku, která nenásilně propojí více samostatných restauračních provozů. Sjednoťte systém zadávání marketingových a provozních aktivit – zjednodušte tak každodenní život managerům restaurací. Vytvořte webové prezentace všech provozů tak, aby se mohly administrovat z jednoho místa. Ok, jdeme na to:
Brand postavený na chuti
Společným jmenovatelem všech dotčených restaurací není nic jiného než kvalitní gastronomie. Proč tedy naming značky nepostavit na skvělé chuti? A co když je každá chuť jiná? Kolik chutí vlastně Brno může mít?
Jakmile jsme si s příběhem kolem „chutí“ začali takto hrát, bylo jasné, že jdeme správnou cestou. Dali jsme tedy vzniknout značce „100 chutí Brna“, resp. „100 chutí“. Z názvu vznikl logotyp, z loga vizuální styl webu. Web tvoří průvodce jednotlivými chutěmi (provozy) a zároveň je společnou blogovací platformou pro všechny restaurace v síti.
Aplikace značky na další produkty a služby
Hned zčerstva jsme si ověřili, jak bude práce se značkou efektivní – vzápětí totiž vznikl požadavek na vytvoření designu pro službu cateringu, který je v rámci restaurací provozován.
WordPress Multisite – správa 15 webů z jednoho místa
Nyní přichází opravdová výzva – vytvořit web pro každou jednotlivou restauraci. Na jedné šabloně, se společnými prvky, se správou z jednoho místa, ale i pro každý web zvlášť. Požadavek je na jednoduchou administraci nejen obsahu, ale i grafických prvků. Řešení se jmenuje WordPress Multisite a správa uživatelských rolí. Vyzkoušeno, ověřeno, spuštěno!
Pokročilé funkce pro manažery restaurací
Webové stránky jednotlivých restaurací nejsou jen hezkou výlohou, ale reálně pomáhají manažerům s jejich každodenními aktivitami. V administraci webu si připravují týdenní menu – to se zobrazuje uživatelům na webu, jedním tlačítkem sdílí na sociálních sítích ve formě obrázku, nebo exportuje pro tisk jako pdf soubor v požadovaných rozměrech.
Kam s tím dál?
Každá značka se musí rozvíjet a růst. Navrhli jsme proto možné další varianty použití, tak třeba se i na ně někdy dostane.
Děkujeme za pozornost
Realizace: 2019 | Klient: Tripoli recent, s.r.o. Zhotovení: Ivo Macek (idea, branding), Bedřich Marek (vizuální styl, webdesign), Martin Píštěk (web development) Spolupráce: Jitka Kitner (Copywriting)
Aplikace Logapka bude ulehčovat život logopedům i jejich klientům. Těší nás, že jsme u zrodu! Společně s klientem jsme definovali budoucí pozici značky a navrhli komunikační koncept. Vytvořili jsme logotyp, kreativu a vizuální styl marketingových materiálů. Navrhli jsme design uživatelského rozhraní a vytvořili interaktivní prototypy aplikace. Nechte se inspirovat:
Autorské ilustrace
Jak odvyprávět příběh? Pomůžou ilustrace. A nejlépe ty autorské, originální, s barvičkami na míru. Díky Moni!
Design systému
Požadavek na funkčnost byl hodně konkrétní. Bylo proto třeba dát informacím a funkcím své správné místo na ploše a navržený „design pattern“ poté použít napříč celým projektem. A jak jinak začít, než u tabule s fixy:
UX / UI mobilní aplikace
Skicu jsme přenesli do digitálního designu, otestovali a naladili do brand barev. Výsledkem je interaktivní prototyp mobilní aplikace, na kterém se funkce a logika ověřují.
Logoped vám v Logapce přiřadí jméno a heslo
Naplánujete si s logopedem sezení, seznámíte se s materiály
Prohlédněte si úkoly pro daný týden
Cvičte dle zadaného postupu, nahrávejte videa
Uživatelské rozhraní aplikace
Logoped vše ovládá přes desktopovou aplikaci. Oproti klientské sekci má více funkcí, proto práce na rozhraní logopeda byla mnohem komplexnější.
Nahrajte studijní materiály
Přiřaďte materiály studentovi a naplánujte konzultaci
Plnění lekcí studentem zkontrolujte ještě před konzultací
V případě špatného procvičení změňte či doplňte zadání
Tento projekt byl zgruntu. Ptali jsme ze klientů, zjišťovali souvislosti, hledali pravou tvář. Výsledkem je přehledný web o mnoha úrovních, který má nejen řádově vyšší návštěvnost, ale vizuálně více odpovídá produktu samotnému.
Tomuto malému spolku jsme navrhli vizuální styl, trochu hravý a trochu seriózní. A dali jsme dohromady web, kde se kromě základních informací mohou členové přihlašovat a sdílet „secret“ zdroje. To celé samozřejmě dvojjazyčně!
Vědci. Sociologové. Přednášky, výzkumy, výstupy. Spousta výrazů, kterým rozumí jen zasvěcení. Musí to tak vždy být, nebo to jde udělat i poutavěji?
Na vědecký projekt na téma „imigranti v médiích“ jsme se podívali očima běžných uživatelů. Vypíchli jsme, co nám přišlo zajímavé a zapracovali do headlinů. Vytvořili jsme unikátní vizuální styl. Sestavili kompletní web na WordPressu, pomohli s nastavením marketingových kanálů a vyslali projekt do světa – konkrétně do Švýcarska.
ParaCENTRU Fenix jsme postavili web. A to komplet: od výzkumu, přes UX design a vizuál, po kód a naprogramování na WordPress.
V rámci tvorby webu jsme navrhli nové logo, lépe využitelné na různých materiálech. Jinotaj zůstal zachován. Chytlo se a ve Fenixu dodnes tvoří základ jejich vizuální komunikace.
Vymyslet slogan pro sociální oblast, který je vtipný a neurazí, není žádná hračka. Nám se to povedlo – důkazem je jeho používání v každodenním životě.
Vývoj, oděvní družstvo s výrobou v srdci ČR, vyrábí kvalitní obleky. Spolupracujeme na vizuální podobě prezentace značky a podílíme se na kreativě online i offline kampaní.
Kromě pravidelných kampaní na sociálních sítích jsme navrhli a vytvořili firemní webové stránky. Jak jinak než na WordPress.